by prospert

Witaj! Nazywam się Szczepan Zmarzliński.

Jestem założycielem i opiekunem marki o nazwie OpiekunMarki.pl.
Zajmuję się brandingiem, specjalizuję się w odzwierciedlaniu osobowości, wartości i talentów moich odbiorców w formach komunikacji marki i jej produktach. Co za tym idzie, marka jest maksymalnie zgodna z jej właścicielem.

Aby dojść do spójności, należy zrozumieć schematy swojego funkcjonowania i dostrzec naturalny głód, ciągnący nas do osiągania sukcesów na określonej płaszczyźnie. Ten głód jest czymś, co powoduje, że mimo teoretycznie niesprzyjającego punktu wyjścia i braku zdolności w jakiejś dziedzinie będziemy brnąć na przód. Ta droga daje nam po prostu większą satysfakcję, jest jednak wyzwaniem, którego nie każdy jest gotów się podjąć.

HISTORIA, czyli jak to się zaczęło.

Odkąd pamiętam, pasjonowały mnie marki i ich oddziaływanie. Reklamy w TV były dla mnie ciekawsze niż programy i seriale. Notabene na nie także patrzyłem jako krytyk, zwracając uwagę na sens, spójność i wywieranie wpływu na styl życia swoich odbiorców…

Z czasem zacząłem tworzyć własne marki. Było ich tak dużo,.. że większość z nich zaniedbywałem kosztem nowej, „lepszej” koncepcji. Schemat najczęściej wyglądał tak: opracowanie nazwy i logo -> stworzenie treści i strony internetowej -> wdrożenie kanałów sprzedażowych (Social Media, SEO, prospecting) -> dopracowanie oferty -> poszukiwanie partnerów, którzy wejdą ze mną we współpracę (szukałem osób przedsiębiorczych, nie interesowało mnie zatrudnianie na etat).

Mimo że spora część z prowadzonych projektów zaczynała zarabiać, to odczuwałem znużenie pracą związaną z ich kontynuacją. Czegoś mi brakowało, do tego moi partnerzy nie koniecznie wykazywali większe zaangażowanie, nie traktowali tych biznesów priorytetowo, jak swoich. Mnie natomiast nie specjalnie interesowała dalsza, rutynowa praca w ramach stworzonego już projektu. Zamiast tego rozpoczynałem kolejną podróż: „Witaj, przygodo!” (dosłownie tak brzmiała nazwa jednej z moich marek), itd.

Z czasem sytuacja zaczęła mnie irytować. Nie wiedziałem, w czym tkwi błąd. Szukałem go wszędzie, gdzie się tylko dało, a … (odpowiedź znajdziesz, czytając dalej)! Jak się okazało, moja konsekwencja polegała na optymalizacji procesów budowy marek. Tutaj tkwiły największe pokłady mojej energii i głód osiągania sukcesów. Podstawowym błędem było natomiast to, że robiłem wszystko na odwrót. Zamiast zacząć od ludzi, zaczynałem od nazwy i logo…

Aby do tego dojść, potrzebowałem znaleźć i zrozumieć tylko jedną osobę – siebie! … i dla potrzeb rynku nazwać. Pomogły mi w tym popularne badania osobowości, takie jak np.: Gallup, czy 16personalities ale przede wszystkim zapomniane, starożytne nauki o ponadczasowych prawach natury i funkcjonowaniu umysłu. Zwieńczeniem moich poszukiwań była analiza osobowości oparta na Astrologii Wedyjskiej. Idąc dalej, dosłownie w jednej chwili przeszedłem z roli niespełnionego biznesmena, do roli doświadczonego specjalisty w zakresie brandingu. Wystarczyło nazwać rzecz po imieniu, a problem zniknął w okamgnieniu… Stanowisko, które najbardziej mnie odzwierciedla to Brand Manager, czyli w polskojęzycznym tłumaczeniu Opiekun Marki.

Co ciekawe już na swoich pierwszych wizytówkach podpisywałem się, jako: Brand Manager. Różnica polegała jednak na tym, że wówczas byłem właścicielem marki. Teraz rolę właścicieli zostawiam swoim Klientom, moje działania są skupione na tym, aby pomóc im w taki sposób zorganizować biznes, by w pełni odzwierciedlał ich wartości i osobowość.

Punkt zwrotny pozwala mi budować nie tylko długofalowe marki, ale i relacje na zupełnie innym poziomie.
Jakie są moje propozycje współpracy? Kliknij tutaj.
Szczepan Zmarzliński, OpiekunMarki.pl

Moim celem jest to, abyś osiągał/a długofalowe powodzenie i satysfakcję z prowadzonej przez siebie działalności.
Aby tego dokonać w pierwszej kolejności wykorzystuję narzędzia, które pomagają osiągać i pielęgnować spójność wewnętrzną. Następnie poprzez branding przekładam tą spójność na zewnątrz, jest to klucz do sukcesu.

PARTNERZY

Firmy, instytucje, osoby prywatne, własne projekty. Mam przyjemność działać na wielu płaszczyznach, z różnego typu odbiorcami. Pomaga mi to zachować dystans i lepiej dopasować swoje rozwiązania do realiów rynkowych.

Zostaw kontakt do siebie, odezwę się.

Twoje imię:

Temat wiadomości:

Twój e-mail: Opcjonalnie

Twój nr. telefonu:

Twoje dane są bezpieczne. Wykorzystam je wyłącznie w celu kontaktu z Tobą w sprawie oznaczonego tematu.

DANE KONTAKTOWE

Zadzwoń: +48 577 566 907
Napisz: szczepan@prospert.pl

Prospert Szczepan Zmarzliński
NIP: 735 264 06 99

Dane do przelewów:
53 1870 1045 2078 1051 9774 0001

BIZnest Konto

Adres korespondencyjny:
ul. Tadeusza Kościuszki 17
37-530 Sieniawa

Top